فعلاخداحافظ
 
همیشگی ترین دیوونه وابری ترین عاشق
 
 
شنبه 19 / 7 / 1390برچسب:, :: 23:21 ::  نويسنده : پانيذ جوووون

سلام بچه ها ببخشيدكه به نظراتون پاسخ ندادم وبهتون سرنزدم! چندروزه كه اينترنتمون قطع است ومعلوم نيست تاكي قطع باشه!

الانم ازخونه ي خالم اومدم اپ كردم

وقتي اومدم جبران ميكنم

فراموشم نكنين هاااا



نظرات شما عزیزان:

گوگولی
ساعت12:03---2 آبان 1390
سلام خوبی؟؟؟
من آپم


معصومه
ساعت15:22---25 مهر 1390
عادت یا عشق نمیدونم نمیتونم نبینمت
نمیتونم حتی یه شب به تنهایی‌ بسپارمت
عادت یا عشق فقط بدون مثل نفس دوست دارم
خودم اگه از یاد برم تورو به خاطر میارم
هر اسمی که می‌خوای بذار رو منو احساسم به تو
عادت، هوس،عشق یا هوا... یه اسم یا یه واژه ی نو
اما بدون هزار دفعه اگه بازم دنیا بیام
دوباره عاشقت میشم همیشه دنبالت میام
ساده بگم ساده بگم سادگیاتو دوس دارم
ساده نمیگذرم ازت تورو تو شعرام میارم
ساده بگم عاشقتم ساده بگم می‌خوام تورو
عادت دارم با تو باشم یک وقت نگی‌ بهم برو
ساده بگم من ساده بگم سادگیاتو دوس دارم
ساده نمیگذرم ازت تورو تو شعرام میارم
ساده بگم عاشقتم ساده بگم می‌خوام تورو
عادت دارم با تو باشم یک وقت نگی‌ بهم برو
دوست ندارم سختش کنم احساسمو نسبت به تو
می‌خوام بهت ساده بگم فقط توهم ساده بشو
حرفامو گوش بده می‌خوام حال دلم رو بدونی
شاید اثر کرد حرفامو بشه کنارم بمونی‌
شاید بشه رویای من به سادگی‌ دنیا بیاد
حس بد خداحافظی دیگه سراغمون نیاد
ساده بگم ساده بگم سادگیاتو دوست دارم
ساده نمیگذرم ازت تورو تو شعرام میارم
ساده بگم عاشقتم ساده بگم می‌خوام تورو
عادت دارم با تو باشم یه وقت نگی‌ بهم برو
ساده بگم من ساده بگم سادگیاتو دوست دارم
ساده نمیگذرم ازت تورو تو شعرام میارم
ساده بگم عاشقتم ساده بگم می‌خوام تورو
عادت دارم با تو باشم یه وقت نگی‌ بهم برو


niloofar
ساعت20:39---24 مهر 1390
سلام `پانیذ جونم خوبی عزیزم؟ ببخشید مرورگرم خراب شده بود نمیتونستم نظر بدم[خجالت] دلم واست تنگ شده بود[قلب] دوست دارم فعلا بای تا های[بوسه]

niloofar
ساعت20:38---24 مهر 1390
سلام سارا جونم خوبی عزیزم؟ ببخشید مرورگرم خراب شده بود نمیتونستم نظر بدم[خجالت] دلم واست تنگ شده بود[قلب] دوست دارم فعلا بای تا های[بوسه]

هاتف
ساعت21:00---20 مهر 1390
سلام چشم حتما آپ میکنم..
امشبم ای دختر شاعر پسند
رمز عشق و عاشقی آموختی .
شمع عشقم را که در دل مرده بود
با دم گرم فسون افروختی
روزگاری بود کز بیم فریب
دل نمی بستم به عشق
دختران
خواهشم در سینه می جوشید و باز
می هراسیدم از این افسونگران
سالها رخسار یک بازیچه را
اندر آغوش زنان پرداختم.


هاتف
ساعت14:49---20 مهر 1390
من و شعر وجوبار
رفتیم و رفتیم
به آنجا رسیدیم آنجا که دیگر
نه جای پای کس بود
و نه آشنا بود
درختان به آیین دیگر
و
مرغان به آیین دیگر
صدایی که می آمد از دور
صدای خدا بود
رها بود
به هنگام پرواز
از روی باغی به باغی
کسی زیر بال پرستو و پروانه ها را
نمی کرد تفتیش
شقایق
ز طوفان نمی گشت....


ashkan
ساعت10:53---20 مهر 1390
salam karet aliye azizam vali kheyli badi k mano faramosh kardi yani weblog mano

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام دوست جوووونی های خودم پانیذجووون هستم چاکرهمتون هم هستم اگه دلتون خواست منو بلینکین!! بدون کامنت هم بیرون نرین!
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همیشگی ترین دیوونه وابری ترین عاشق و آدرس nanaztarin-dokhi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 138
بازدید ماه : 138
بازدید کل : 91756
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 185
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->

Button Graphics Button Graphics Button Graphics Button Graphics Button Graphics Button Graphics Button Graphics Button Graphics Button Graphics http://img4up.com/up2/12561251494672131940.swf کد موزیک می خوای؟