love
 
همیشگی ترین دیوونه وابری ترین عاشق
 
 
پنج شنبه 21 / 7 / 1390برچسب:, :: 15:3 ::  نويسنده : پانيذ جوووون

 

عاشقت خواهم ماند 

 بی آنکه بدانی دوستت خواهم داشت 

 بی آنکه بگویم درد دل خواهم گفت

بی هیچ گمانی گوش خواهم داد

بی هیچ سخنی در آغوشت خواهم گریست

بی آنکه حس کنی در تو ذوب خواهم شد

بی هیچ حراراتی اینگونه شاید احساسم نمیرد



نظرات شما عزیزان:

arezoo
ساعت10:17---6 آبان 1390
salampaniz jan linket kardam azizam dusdashti to ham mano ba esme webam link kon

hossein
ساعت21:25---3 آبان 1390
سلام. من برای اولین بار هست که به وبلاگتون میام. خیلی خوشکله. فقط رنگ نوشته هاتون رو عوض کنید تا واضح تر بشه. مرسی

دوستِ آرتایی جوووووون
ساعت11:00---3 آبان 1390
سلام
من دوست آرتایی جونم
خودش گفته بود که نمیتونه کامنت بذاره
این شد که من اومدم
گفت که بهت بگم
به جووون خودم نیدونم حذفیدم یا نه
در هر صورت بازم لینکیدمت
بوس بووووووس


دوستِ آرتایی جوووووون
ساعت10:59---3 آبان 1390
سلام
من دوست آرتایی جونم
خودش گفته بود که نمیتونه کامنت بذاره
این شد که من اومدم
گفت که بهت بگم
به جووون خودم نیدونم حذفیدم یا نه
در هر صورت بازم لینکیدمت
بوس بووووووس


هاتف
ساعت15:44---2 آبان 1390
سلام خوبم..ممنونم شما خوبی؟؟چشم حنما آپ میکنم..

امشب در امتداد
پیله تنهایی من
کسی خواب پروانه شدن می بیند
و بازوان شکسته
پناه خواهد شد
شبی را که باردار روز خواهد بود
و
دست خسته سفر در این شب وحشت
تمام بامداد و نغمه گنجشک ها را
برای او که زاده تبسم درد است
به آیه هستی
به ارمغان آورد


هاتف
ساعت15:42---2 آبان 1390
وقتی صبح از خونه میری

هوای زندگی از خونه می ره

لحظه هات طولانی میشن

چشمای ساعت ها رو خواب می گیره

من می

مونم و یه برزخ

میون انتظار تلخ خونه

تلخی این لحظه ها رو اگه ندونی

عکست خوب می دونه

چه عذابی داره بی تو

تن سنگفرشا رو شستن

واسه گم کردن لحظه

دل به آشپزخونه بستن..



سلام خوبم..ممنونم شما خوبی؟؟چشم حنما آپ میکنم..


هاتف
ساعت15:41---2 آبان 1390
وقتی صبح از خونه میری
هوای زندگی از خونه می ره
لحظه هات طولانی میشن
چشمای ساعت ها رو خواب می گیره
من می
مونم و یه برزخ
میون انتظار تلخ خونه
تلخی این لحظه ها رو اگه ندونی
عکست خوب می دونه
چه عذابی داره بی تو
تن سنگفرشا رو شستن
واسه گم کردن لحظه
دل به آشپزخونه بستن..

سلام خوبم..ممنونم شما خوبی؟؟چشم حنما آپ میکنم..


nima
ساعت14:36---1 آبان 1390
سلام
خوبی؟؟؟[چشمک]
این سری با یه آپ فوق العاده در خدمتتم[رضایت]
حتما بخونیش ااا
الکی نظر نذاری [رضایت][نیشخند]


niloofar
ساعت16:23---30 مهر 1390
♥             ♥


     ♥


           ♥      


niloofar
ساعت16:23---30 مهر 1390
♥             ♥


     ♥


           ♥      


هاتف
ساعت10:06---29 مهر 1390
با سبد رفتم به میدان صبحگاهی بود
میوه ها آواز می خواندند
میوه ها در آفتاب آواز می خواندند
در طبق ها زندگی روی کمال پوست ها خواب سطوح جاودان می دید
اضطراب باغ ها درسایه هر میوه روشن بود
گاه مجهولی میان تابش به ها شنا می کرد
هر اناری رنگ خود را تا زمین پارسیان گسترش می داد


معصومه
ساعت18:52---28 مهر 1390
دلم ميخواست بازم تو رو
يه شب تو خواب ميديدمت
مثل گلاي نيلوفر
از روي آب ميچيدمت
بازم ميشد با هم ديگه
كنار دريا بشينيم
يا بپريم به آسمون
آبيه عشق رو ببينيم
دلم ميخواست با هم ديگه
تنهايي رو غال بزاريم
دل بكنيم از اين قفس
براي هم بال بزاريم
سر بزاريم رو دوش هم
براي هم گريه كنيم
با همه مهربون باشيم
براي هم گريه كنيم
يه پل رو آبا بزنيم
دو رنگي رو دور بزنيم
به مركز عاشق شدن
نقطه پرگار بزنيم
بگيم به هم از دل و جون
من ميمونم تو هم بمون
نريم سراغ ديگرون
پا نزاريم رو عهدمون
اگه يكيمون بميره
اون يكي آروم نگيره
اون يكي آروم نگيره
عاشق بمونه تا كه هست
چون كه به عهدش اسيره
يعني اينا خياليه
فقط يه قاب خاليه
يعني اينا خياليه
فقط يه قاب خاليه
داشتن تو براي من آرزوي محاليه
داشتن تو براي من آرزوي محاليه
كاشكي ميشد كه روياهام رنگ حقيقت بگيرن
تموم درد و غصه ها تو جاي سرد بميرن
كاشكي ميشد كه تا ابد من و تو مال هم باشيم
براي پرواز از قفس پراي بال هم باشيم


سحر
ساعت11:29---25 مهر 1390
بلینک منو منم میلینکمت عزیزم

sara
ساعت18:16---24 مهر 1390
سلام عسیسم شرمنده دیر میام سر میزنم باور کن درسا نمیذارن!
آپیدی خبرم کن گلم.بازم شرمنده!!!


شاهزاده پارسی
ساعت2:33---23 مهر 1390
سلام مرسی که سر زدین من لینکتون کردم شما هم منو با اسم شاهزاده پارسی لینک کنید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام دوست جوووونی های خودم پانیذجووون هستم چاکرهمتون هم هستم اگه دلتون خواست منو بلینکین!! بدون کامنت هم بیرون نرین!
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همیشگی ترین دیوونه وابری ترین عاشق و آدرس nanaztarin-dokhi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 92
بازدید هفته : 134
بازدید ماه : 134
بازدید کل : 91752
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 185
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->

Button Graphics Button Graphics Button Graphics Button Graphics Button Graphics Button Graphics Button Graphics Button Graphics Button Graphics http://img4up.com/up2/12561251494672131940.swf کد موزیک می خوای؟