همیشگی ترین دیوونه وابری ترین عاشق
 
 
یک شنبه 6 / 8 / 1390برچسب:, :: 10:21 ::  نويسنده : پانيذ جوووون

تصاویر زیبای عاشقانه

دوستت دارم يه دنيا



نظرات شما عزیزان:

رضوان
ساعت10:15---23 دی 1390
سلام دوست عزيز

سرشار از معنويّت بود...آفرين

شاد باشيد و ناب
ناب تا هميشــــــــــــــــــه


gulrani
ساعت6:08---16 آذر 1390
سلام عزیز می خواستم از شما دعوت کنم به دیدن وبم بیاین من رو خیلی وقت پیش لینک کردید در ظمن برای تشکر از اونایی که بهم کمک کردند می خوام براشون قالب رایگان سفارشی بسازم اگر دوست داشتین آی دی من رو اد کنید منتظرتونم
hgulrani@yahoo.com


بابک
ساعت17:04---25 آبان 1390
مرسی که اومدی............


بابک
ساعت12:50---23 آبان 1390
لینکت کردم

بابک
ساعت12:39---23 آبان 1390
سلام......................
به من هم سری بزن


معصومه
ساعت12:42---20 آبان 1390
تکیه به شونه هام نکن

من از تو افتاده ترم

اگه بهم نمیرسیم

بسه دیگه بذار برم

کی گفته که به جرم عشق

یه عمری پرپرت کنم

حیف تو نیست کنج قفس

چادر غم سرت کنم

من نه قلندر شبم

نه قهرمان قصه هام

نه برده ی حلقه به گوش

نه ناجی فرشته هام

من عاشقم همینو بس

غصه نداره بی کسی

قشنگی قصه ی ماست

که ما بهم نمیرسیم


ashkan
ساعت17:00---8 آبان 1390
to b man migi namard.omidvaram behet khosh begzare mashala doret shologhe agha sam va....... bye

گوگولی
ساعت11:18---7 آبان 1390
سلام گلم چه طوری خوبی؟؟؟
وووووووووووووویییییییییییی چه عکس ناناسی بود.
اون مطلب پایینی که میگه هنوز هم به قراری که بسته ای بندم خیلی دوستش داشتم.


سام
ساعت2:24---7 آبان 1390
سلام عزیزم
هی شیطون خانوم قرار نبودا از قابل من ساتفاده کنیا
شوخی بود....باعث افتخاره منه که دوست من هم وبلاگش خوشگل باشه مثل خودش....باز ممنون که وبلاگم سر میزنی....راستی به سایت ایس چت من هم بیا....منتظرتم اونجا..بگی سام میشناسن منو همه......بوس بوس ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام دوست جوووونی های خودم پانیذجووون هستم چاکرهمتون هم هستم اگه دلتون خواست منو بلینکین!! بدون کامنت هم بیرون نرین!
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همیشگی ترین دیوونه وابری ترین عاشق و آدرس nanaztarin-dokhi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 92
بازدید هفته : 121
بازدید ماه : 121
بازدید کل : 91739
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 185
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->

Button Graphics Button Graphics Button Graphics Button Graphics Button Graphics Button Graphics Button Graphics Button Graphics Button Graphics http://img4up.com/up2/12561251494672131940.swf کد موزیک می خوای؟